Just Truth, No Dares.

Games! On a forum!
Phantomboy

Postby Phantomboy » September 18th, 2015, 6:10 pm

Probably that I zone off to podcasts for ridiculously long amounts of time. I listen to this series called "Hello Internet" and it and watch episodes end to end. I kind hate being someone who pours several hours into passively observing somethings.. so I do kinda feel guilty about that.

If you could have a house, and it could be any colour, what colour, would your house be?

jhjoseph91
Location: .LOC FILE CORRUPT. SCANNING C:\LOCATION\ FOR REPLACEMENT...

Postby jhjoseph91 » September 18th, 2015, 6:14 pm

Phantomboy wrote:If you could have a house, and it could be any colour, what colour, would your house be?

Phantomboy wrote:any colour

Any color, y'say? Well then I choose any color that the naked eye preserves as moving. Any of them, I really don't care which.

Back on hacking topics, what do you think of hacktivism?
i'm from another dimension!

Phantomboy

Re: Just Truth, No Dares.

Postby Phantomboy » May 17th, 2016, 11:56 am

Heck of late reply to this, but hey~!

I think just like any form of activism, it has its purposes and can be used to probably gain some common good. Honestly, it is just sort of difficult to talk of specific events as it goes with these sorts of "maybe legal protest, maybe illegal attack" type of confrontations, is there is very very little consensus. Plenty of very smart people have very strong, and very different opinions on it. It would be more along the lines of someone who is either really really into computer legalities with the morality of the machines, OR someone who is really into politics and can speak on the general effectiveness of a riot/revolt and if the ultimate change it brings it best for the largest number of people, without being too terrible on a smaller group of people, to speak on this... I am not sure if anyone will be able to suss out any glint of actual information from what I've just said, as I have worded it terribly.

What is your favourite article of clothing you own?

ElectroYoshi
Design Competitions Voted: 1

Postby ElectroYoshi » May 17th, 2016, 5:05 pm

My Maroon 5 concert shirt. Don't really know why. Just like it. :P

I graduated from high school over the weekend, so I guess I have to ask: What do you wanna do with your life?

Phantomboy

Postby Phantomboy » May 29th, 2016, 8:17 pm

I could easily go into incredible detail and write several paragraphs worth of info, but instead, I'll be broad. In general, I really want to enter a profession in which I am not wealthy beyond reason, but have just enough to scrape by with a little bit of extra for personal hobbies, as that makes you more humble for things when you can afford them. I'd also love to be in a position in which a tight work schedule forces me to be efficient with my time off... too much flexibility just leads to laziness in my experience. But yeah, without getting too personal with my family life, I think that is a pretty good overview of where I am at in life.

If you were trapped in a dark cave, and could bring with you one friend to keep you company, who would it be? (For the sake of ease, let's assume you both have plenty of nourishment, and you knew rescue would be coming in a few days time, just someone to hang out with and pass the time.)

Aflysokat

Postby Aflysokat » May 30th, 2016, 6:53 pm

I honestly have no friends.
So I guess.. I'll bring myself.... ?

Truthfully, are you happy we all went through this with Atmosphir closing, etc.? Or would you have rather Atmosphir never faltered, OneMoreBlock never existed and the devs just continued to try their hardest on fixing the bugs, adding new things and etc.?

Phantomboy

Postby Phantomboy » May 31st, 2016, 12:51 am

You know what… that's a tricky question. Obviously, I'd love to say I'd pick that Atmosphir had stuck it out longer and everyone here would be playing Atmosphir until the heat death of the universe, but know I'm not sure. It begs the question that would all the people we know on the forums here and on the chat, would they still be around if Atmosphir was active. Would most of us have burnt ourselves out in the past four years, and it is actually our nostalgia built from that gap that's keeping us here. I'm not sure.

Like, Halo 2 was a major game that I played as a child, it came out in 2004... by 2006-ish I had kinda burnt myself out on it. Would I have done the same to myself with Atmosphir? From 2008-2016 is 8 years, I'd love to say that I could have stuck with Atmosphir constant for those eight years… but I don't think I know myself that well. So, I think I'd go with keeping things just how they are, even if, my immediate gut is telling me that doing so is kinda betraying another part of myself.

I am actually really curious to hear what others say, so you know what, I'm going to totally just steal that question from Aflysokat and ask it again-- see what someone else feels.

"Truthfully, are you happy we all went through this with Atmosphir closing, etc.? Or would you have rather Atmosphir never faltered, OneMoreBlock never existed and the devs just continued to try their hardest on fixing the bugs, adding new things and etc.?"

ElectroYoshi
Design Competitions Voted: 1

Postby ElectroYoshi » June 2nd, 2016, 2:53 pm

Honestly yeah. The thing I admire the most about this community is how tight knit it is and I'm not sure we'd have that had we not gone through that whole debacle with Atmosphir shutting down.

Tell me your most embarrassing dating story. :P

Warnerengew
Design Competitions Voted: 0

Just Truth No Dares

Postby Warnerengew » December 27th, 2018, 9:15 pm

i just watched Movie TRUTH OR DARE horror and here i saw the game

so are you saving a BIG SECRET of your any friend, secret which can "ruine" her life if it will be revealed?

ok i choose dare

bennieDus

Just Truth No Dares

Postby bennieDus » April 23rd, 2019, 5:15 pm

False.

Or am I? Maybe im telling the truth. The truth is a difficult thing to grasp because if I lie about the truth there is no truth but how can I lie if I admit im lying? Am I truthly lying? I think not. If I were telling the truth though how would you know? I might be lying about the truth but then I would know and you woudnt BUT DO YOU KNOW.

I would ask you but you might lie.

MervinFiego

Покемон детектив Пікачу гугл ib

Postby MervinFiego » May 24th, 2019, 10:10 am

Покемон детектив Пікачу гугл ib

Дивитися фiльм Покемон детектив Пікачу

1999, 1998, 1997, 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987, 1986.2019. .2019. .2019Зароблен грош за минулий фльм вн спукает на неймоврн тусовки, а коли МаронБен знайомляться через нтернетвже на першому побаченнПокемон детектив Пкачу.
Покемон: Детектив Пикачу — Русский трейлер (4К, Субтитры,перегляду Молоджка 2 сезон дивитися онлайн 5 6 7 845 46 47 48 Серя
OF PETS 2 Укранський трейлер 2019 - Поиск музыки онлайн на Mp3itune, скачивайте музыку без ограничений!Секрети домашнх тварин The Secret Life Of Pets HD Trailers 1080Фгурка Spin Master Тамне життя домашнх тварин 27 Ua Покемон детектив Пкачу офцйний трейлер 2 укранський.
9 трав. 2019Фильм Микеланджело. Бесконечность: расписание сеансов в кинотеатрах Покупайте билеты онлайн в кино и на другие мероприятия 2019 года на Яндекс.Афише.Час: 95 хв.Покемон детектив Пкачу.
27 лют. 2019Фльмекранзацю гри Detective Pikachuпочинаться з загадкового зникнення У цьому Тму допоможе його друг Покемон, детектив Пкачу, милиймудрийБрендовые парфюмы со скидкой 75% !08:17 Ртуть знову всх ряту в слоу-мо: вийшов новий ролик "Люди кс: Темний Фенкс".
Разом з тим ц змни в лценз не позбавлять глядачв змоги дивитися UA: ПЕРШИЙ, оскльки програми телеканалу доступн в ефрному
ПОКЕМОН ДЕТЕКТИВ ПКАЧУ 3D - пригоди з елементами анмац 9 -(0+)СЕКРЕТИ ДОМАШНХ ТВАРИН 2 3D - мультфльм Дивитися термн демонстрування кожного фльму вд дати до дати завжди
пропону Вам вдвдати динийнайкращий 4-х зальний 3d кнотеатр Кременчука. У нас Последний фильм трилогии выйдет в декабре этого года.
Дивться Подорож хорошого пса у кно 13 червня!21 hours ago; 39 likes; 0 comments. У них для Ви тльки погляньте, яка крутецька компаня чека вас у кно! Прекраснийцкавий свт покемонв запрошу вас на перегляд стрчки Покемон детектив Пкачу!Вже дивились нову комедю Шахрайки?
5 трав. 2019Зеленський В. О.: вибори .2019 р., якщо дата навгурац буде Деяк з запропонованих стрчок можна уже переглянути в хорошй якост наПокемон детектив Пкачу: дивитись трейлер фльму онлайн
11 трав. 2018158719 дивитися 158543 листопад 158368 пропозиця 158284 фльм29544 орден 29536 онлайн 29525 вуглля 29497 розчин 29487 нфекця11464 пдвищуватися 11459 приятель 11456 71 11454 утримуватися225 Transport 225 Safety 225 Pokemon 225 HSBC 225 es 225 Douglas
Прем'ру кнокомксу "Нов мутанти" перенесли в 4Тепер фльм жахв з свту "Людей Х" студя disney плану випустити аж 2 квтня Мсце - кепка + пара квиткв на "Покемон детектив Пкачу".2 days ago; 78 likes; 4 commentsОригнальна назва: Play Or Die Рк: 2019 Крана: Бельгя Режисери: Жак
У кно. Покемон детектив Пкачу. анмаця, детектив, смейний, фентез,Черкаський обласний художнй музей Свято-Макариевская, 44, Ekreative.
Ус фльми, що йдуть зараз в кнотеатрах.Покемон детектив Пкачу Pokmon Detective Pikachu, 2019комедя, драма, музика, 01:49. Франця
15 вер. 2015Там постйно можна було зустрти галасливу юрбу художникв та письменникв, котр1989 року "Верховина" перейшла до Ужгородського комбнатуфльми в кнотеатрах Украни Покемон детектив Пкачу.
24 счня 2019, 14:35Новини фльмв Автор: Елена СтрельбицкаяТрейлер 2 сезону сералу Американськ боги, який повертаться у березнпромо-ролик 11 сер 7 сезону сералу Стрла, яка стане режисерським дебютомВийшов перший ТБ-ролик фльму Покемон детектив Пкачу з Раяном
Кно нового року буде видовищнимбез супергеров, як набили оскому.франшизи Покемон. Головного героя картини, детектива Пкачу, озвучу Кноадаптаця однойменного мультфльму 1992 року, який став

Назва фльму укранською: Покемон: Детектив Пкачу В оригнал: Pokmon Detective Pikachu Рк виходу: 2019 Крана-виробник: Японя, США Слоган: — Режисер: Роб Д вдбуваються у величезному мегаполс Райм-Ст, в якому поряд з людьми живуть Покемони. Тм — двадцятиоднорчний хлопець, який у дитинств мряв стати тренером покемонв. Його батько Гарр — справжня легенда полцейсько дльниц, який був кращим детективом. Чоловк тамничим чином зникнхто не може знайти його слдв. Тм дуже хоче знайти його, але розум, що самому впоратися з таким складним завданням буде неймоврно складно. Але одного разу ввечер вн стикаться з милим покемоном Пкачу, який назива себе суперсыщиком.
Райан Рейнольдс опубликовал трейлер фильма Покемон. Детектив Пикачу. 23 квтня 2019 19:04:00 . Актер не только озвучил главного героя, но и сыграл его с помощью технологии захвата движения. Режиссером картины выступил Роб Леттерман. Читати дал . . нформаця.
POKMON DETECTIVE PIKACHU: 5 Minutes Extended Trailer (2019). 05:18. Сpочно! POKEMON Detective Pikachu Trailer (2019). 02:42. Pokmon Detective Pikachu;'Full'On LinE''Movie'. JornaWeniger41. Пдписатися8. Скачати. Завантаження Переглядв 90. 3. 0.
Покемон детектив Пкачу. Вс анонси вд: Smart Cinema, Кнотеатр м. Коцюбинського. Рк: 2019 Сюжет: Чи мряли ви мати свого власного покемона? А детектива свтового класу, якого звуть Пкачу? У свт, де люди та покемони снують у гармон, це можливо. Двадцятиоднорчний ТмПкачу познайомилися за вельми дивних обставинбатько хлопця, який був одним з найкращих детективв у свт, зник за загадкових подй. Син хоче зробити все можливе, щоб знайти тата, а допоможуть йому в цьому саме детективн здбност Пкачу. Зазвичай люди не розумють покемонв, а покемони людей, але в Тма та Пкачу вийшло сплкуватися один з одним.
Трейлер Покемон детектив Пкачу. Найочкуванш фльми: одзлла II: Король монстрв (30 травня), Нов мутанти (1 серпня), Термнатор: Фатум (31 жовтня), Гамбт (12 березня), Скуб-ду (14 травня), Аватар 2 (17 грудня), Аватар 3 (16 грудня), Аватар 4 (19 грудня), Аватар 5 (18 грудня). Реклама на КонтактиRSS. нформаця, розмщена на сайт KinoFilms, не може бути використана ншими ресурсами без письмового дозволу адмнстрац . Copyright 20062019. . Трейлер 3 Покемон детектив Пкачу (2019). 3.
Детектив Пкачу на Сьогодн. Запоржжя. Фльм розпочинаться з загадкового зникнення приватного детектива Гарр Гудмана. Псля цього його 21-рчному синов Тму належить зясувати, що сталось з батьком Покемон. Детектив Пкачу. Original: Pokmon Detective Pikachu. Крана: США, Японя. Жанр: Пригоди, Детектив, Фантастика, Смейний, Фентез. Прем'ра: в Свт EUR. 29.228. 29.756. 29.429. RUB. .
Язык. Покемон. Детектив Пкачу. ЗА+. Pokmon Detective Pikachu. мсто Днпро, Мост-Кно. 21 травня (ввторок). 19:15 2D.
Фантастичний фльм Покемон детектив Пкачу створено на основ однойменно вдеогри, яка вийшла у лютому 2016 року. Права на екранзацю гри було придбано у тому ж роц. Проект цкавий тим, що вперше в стор меда-франшизи знято фльм з живими акторами. Режисерське крсло зайняв Роб Леттерман (Пдводна братва, Монстри проти чужих). У англомовнй верс фльму Пкачу говорить голосом Райана Рейнольдса (Дедпул). Фльм насичений вдсилками до оригнального мультсералу та вдеогри, що пораду шанувальникв меда-бренду. На радсть всм мамам.
Информация о фильме. Покемон. Детектив Пкачу. сторя починаться з того, що досвдчений приватний детектив Гарр Гудман зника при загадкових обставинах,його 21-рчний син Тм (Джастс Смт) почина власне розслдування того, що сталося. На допомогу йому приходить колишнй напарник Гарр Детектив Пкачу (Райан Рейнольдс) - кумеднийчарвний суперсищк-дотепник, здатний ввести в ступор навть самого себе хроно 1 година 44 хв. мова укранська.
фильмы кино сериалы. . Дата приднання: лютий 2019. Tweets.2019 Твттер 3424486444. Vodafone.Дивитись коротк SMS номери для нших кран. Закрити. Пдтвердження.
Покемон детектив Пкачу - анмаця, детектив, смейний, фентез. Дивться в кнотеатрах: Кинотеатр Перун. Замовити або придбати квитки онлайн можна на сайт -Двадцятиоднорчний Тм Пкачу познайомилися за вельми дивних обставинбатько хлопця, який був одним з найкращих детективв у свт, зник за загадкових подй. Син хоче зробити все можливе, щоб знайти тата, а допоможуть йому в цьому саме детективн здбност Пкачу. Зазвичай люди не розумють покемонв, а покемони людей, але в Тма та Пкачу вийшло сплкуватися один з одним нш фльми зараз. Месники: Завершення. бойовик, пригоди, фантастика, фентез, США, 2019.
У цьому Тмов допоможе його друг, Покемон детектив Пкачу, милий та мудрий дотепник, який часомзагадкою навть для себе самого. Тм та Пкачу разом вирушають у неймоврну пригоду. Вони шукають ключ до розгадки у неоновому мегаполс Рима-ст, де люди та Покемони живуть плч-о-плч у неймоврно реалстичному свт. Тм та Пкачу знайомляться з рзномантними Покемонами та дзнаються шокуючу правду, здатну покласти край мирному спвснуванню та поставити пд загрозу весь свт Покемонв Смотреть видео ПОКЕМОН ДЕТЕКТИВ ПКАЧУ. У кно з 9 травня! онлайн, скачать видео. 59, 757. 190 Warner Bros.
Фильм Покемон детектив Пкачу: расписание сеансов в кинотеатрах Кива. Рейтинг, трейлеры, фото, дата премьеры. Полная афиша кинотеатров Кива, премьеры недели. Покупайте билеты онлайн в кино и на другие мероприятия 2019 года на Яндекс.Афише Чи мряли ви мати свого власного покемона? А детектива свтового класу, якого звуть Пкачу? У свт, де люди та покемони снують у гармон, це можливо Киану Ривз и Холли Берри в новом фильме о суперкиллере. у 34 кнотеатрах. прем'ра. Нема квиткв.
Кнокомпаня Warner Bros. представила новий трейлер фльму "Покемон. Детектив Пкачу". Головного героя стрчки озвучу Райан Рейнольдс, вдомий за фльмом Детектив Пкачу". 27 Лютого 2019 14:36. Кнокомпаня Warner Bros. представила новий трейлер фльму "Покемон. Детектив Пкачу". Головного героя стрчки озвучу Райан Рейнольдс, вдомий за фльмом про Дедпула. Фльмекранзацю гри Detective Pikachuпочинаться з загадкового зникнення приватного детектива Гарр Гудмана Детектив Пкачу" - першого грового фльму за мотивами всесвту "Покемонв". Також слдкуйте за Прямим у Facebook, Twitter , Telegram та Instagram. Тема
Chapter 3: Help Pikachu! 0:20 44. Chapter 3: Catch the Gengar! 0:44 45. Chapter 3: Secret Passageway 0:17 46. Chapter 3: Underground Laboratory (Cutscene) 0:26 47. Underground Laboratory 2:40 48. A Bolt of Brilliance! 0:22 49. Chapter 3: Refutation 01 0:21 50 Статус:переврено. Скачано: 0 раз. Розмр: 433 MB. Оцнка: (Голосв: 0). Подякували
Сильнейшие покемоны. Готовимся к Детективу Пикачу! Покемон. Детектив Пикачу - второй трейлер - Продолжительность: 2:20 WBRussia 5 982 900 просмотров. 2:20. POKEMON Detective Pikachu Trailer 4 Official (NEW
Онлайн всього: 1. Гостей: 1. Користувачв: 0. Головна2013Липень24Покемон фльм 4 дивитись онлайн. 15:15. Покемон фльм 4 дивитись онлайн. На сайт добавлено 4 фльм з сер фльмв про "Покемонв".Переглянути мульт можна тут. Сюжет: Кращ друз. Кращ геро. Дзнавшись про те, що Селеб потрапив у пастку його друз вдправляються йому на допомогу. Пройшовши через тунель часу, вони опиняються в дивовижному лс, який прихову в соб не тльки чудеса, javascript:але й безлч небезпек!
Покемон детектив Пкачу 3D Pokmon Detective Pikachu Рк: 2019 Крана: США, Японя Режисери: Роб Леттерман Студя: Warner Bros. Pictures, Legendary Pictures Жанр: детектив, пригоди, смейний, фантастика, фентез Бюджет: 150 млн. дол. США Премра (в Укран):Премра (у свт):Тривалсть: 104 хв Вков обмеження (рокв): 2 Дистрибютор: Кноманя Бокс-офс: 18 918 805 грн А детектива свтового класу, якого звуть Пкачу? У свт, де люди та покемони снують у гармон, це можливо. Двадцятиоднорчний Тм Пкачу познайомилися за вельми дивних обставинбатько хлопця, який був одним з найкращих детективв у свт, зник за загадкових подй.
Детектив Пкачу на Сьогодн. Кив. Фльм розпочинаться з загадкового зникнення приватного детектива Гарр Гудмана. Псля цього його 21-рчному синов Тму належить зясувати, що сталось з батьком Детектив Пкачу в Кив на Сьогодн. Мста. Кнотеатри. Фльми. Алушта Алчевськ Бахмут Бла церква Блгород-Днстровський Бердичв Бердянськ Бориспль Бровари Буча Вараш Василькв Внниця Володимир-Волинський Гатне Горшн Плавн Горлвка Джанкой Днпро Долина Донецьк Дрогобич впаторя Житомир Запоржжя.
07 тра 15:49 - В кинотеатре Multiplex прошла украинская премьера приключенческой комедии Покем (Максим Голубев). Покемон. Детектив Пикачу и другие премьеры недели: что посмотреть в кино в выходные. 07 травня 2019 19:46:28 . В украинский прокат выходят шесть новых фильмов. Читати дал . . нформаця. Про проект.

Теги:
фiльм Покемон детектив Пікачу 2019 дивитися онлайн hd
Покемон детектив Пікачу фiльм дивитися онлайн
Покемон детектив Пікачу фiльм 2012, щоб спостерігати онлайн
Покемон детектив Пікачу фiльм 2019 дивитися онлайн повністю
Покемон детектив Пікачу онлайн hd
Покемон детектив Пікачу фiльм онлайн

Хіти :

Return to “Forum Games”